Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Bystřice / Vedoucí týmu skladu a logistiky - Shift Leader

Vedoucí týmu skladu a logistiky - Shift Leader

ALPLA, spol. s r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru výroby a provozu na pozici Vedoucí týmu skladu a logistiky - Shift Leader. Práce na plný úvazek ve dvousměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 35 000 do 45 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je ALPLA spol. s r.o.., okres Benešov. Nástup možný od 1.2.2023. Další informace Vám poskytne Lucie Mikolášová, , tel.: 317 784 113, 317 784 101, e-mail: lucie.mikolasova@alpla.com, karieracz@alpla.com.

Zaměstnavatel: ALPLA, spol. s r.o.
Místo výkonu práce: Bystřice
Platové ohodnocení: 35 000 – 45 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 37.5
Pracovní poměr: Od 1.2.2023 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Máte prokazatelné zkušenosti z oblasti logistiky, skladu a vedení týmu lidí je pro Vás zažitou praxí?
Dejte nám o sobě vědět, přijďte se k nám podívat a staňte se dalším členem rodiny ALPLA.
Hledáme kolegu/yni, který/á většinu svého pracovního času stráví v provozu, kde bude řídit, organizovat, kontrolovat plnění stanoveného plánu a rozvíjet svůj tým.
MEZI HLAVNÍ ÚKOLY VEDOUCÍ/HO SKLADU PATŘÍ:
plánování, organizování a řízení činností zaměstnanců na jednotlivých úsecích ve skladu ve spolupráci s dalšími vedoucími pracovníky; kontrola plnění zadaných úkolů; motivace, rozvoj a hodnocení zaměstnanců na přidělené směně; řízení skladu a organizace skladu - expedice, zaskladňování zboží, příprava zboží k vyskladnění, optimalizace skladu; vedení evidence zboží a materiálů ve skladu, provádění jejich průběžné inventury; spolupráce s vystavováním dodacích listů a kontrola jejich realizace; kontrola dodaného zboží dle dodacích listů a organizace jejich zaskladnění; kontrola technického stavu manipulačních prostředků a správného používání manipulační techniky; kontrola dodržování všech ustanovení "Provozního řádu skladu" , vydaných směrnic BOZP, 5S a pokynů, kontrola kvality; předkládání návrhů na zlepšování stávajících procesů; spolupráce s manažerem skladu při řešení nestandardních situací; dohled nad odpadovým hospodářstvím; reporting
JSTE TEN PRAVÝ/Á, POKUD:
máte zkušenost s vedením týmu lidí v oblasti logistiky/skladu; máte praxi z oblasti logistiky/skladu; jste organizačně zdatný/á a komunikativní; se nebojíte zodpovědnosti a zvládáte práci na PC (Word, Excel,); jste ochoten/a pracovat na směny - ranní a odpolední směna - víkendy volné; jste zodpovědný/á, spolehlivý/á a samostatný/á
MŮŽETE SE TĚŠIT NA:
mezinárodní pracovní prostředí ve 100% rodinné společnosti podporu zaměstnavatele v profesním rozvoji, plnou podporu při zaškolení; školící programy a tréninky určené pro Leadery - profesní rozvoj; širokou škálu zaměstnaneckých benefitů - 13. mzda, měsíční výkonnostní odměny, stravenky - 140 Kč/směna, měsíční příspěvek na dopravu, měsíční odměna za docházku, karta Multisport, neomezený vstup do bazénu v Benešově zdarma pro celou rodinu, příspěvek na masáže, dentální hygienu, atd.; příjemné pracovní prostředí - fajn kolektiv; moderní automatizované pracovní prostředí; další zaměstnanecké výhody, příplatky a odměny; 2 směnný denní provoz - víkendy volné, střídání po týdnu; pracovní doba - odpolední od 14:00 do 22:00, ranní od 6:00 do 14:00
První kontakt: telefonicky, e-mailem

První kontakt

Kontaktní osoba: Lucie Mikolášová
Telefon: 317 784 113, 317 784 101
E-mail: lucie.mikolasova@alpla.com, karieracz@alpla.com

Referenční číslo ÚP: 26748880730
Poslední aktualizace: 19.1.2023

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 28.1.2023.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů